.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نساجي اميدوار به صعود، شموشك اميدوار به بقا

نمایندگان مازندران با پیروزی های با ارزش خانگی به حضور در پلی اف مسابقات فوتبال دسته یک باشگاه های کشور و بقا در فصل آینده این رقابتها امیدوار شدند.

به گزارش مهر، تیم نساجی مازندران در هفته بیستم فوتبال دسته یک کشور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم آلومینیوم هرمزگان تیم سوم جدول رده ‌بندی‌ گروه دوم این رقابت‌ها پیش از دیدار غروب جمعه بود که با کرمانی ها برابر نساجی به مکان چهارم و بالاتر از نساجی ماندند.
تیم نساجی مازندران با حمایت هواداران پرشور خود موفق شد با نتیجه 2 بر 1 از سد نماینده هرمزگان بگذرد و امیدهای خود را برای حضور در مرحله حذفی لیگ برتر باشگاه های کشور زنده کند.

نساجی در این دیدار نیز با ترکیبی کاملا هجومی از سوی رضا فروزانی وارد زمین شد و توانست 3 امتیاز با ارزش خانگی را حفظ کند.

تیم نساجی پس از جذب رضا فروزانی به عنوان سرمربی جدید این تیم تاکنون در سه دیدار رسمی خود در لیگ دسته 1 به 2 پیروزی با ارزش خانگی برابر مس سرچشمه و آلومینیوم هرمزگان و تساوی خارج از خانه برابر داماش گیلان دست یافت.

مسئولان نساجی امیدوار هستند تا با رضا فروزانی تیم پرسابقه مازندرانی‌ها را لیگ برتری کنند.

نساجی مازندران با یک بازی کمتر و با کسب 29 امتیاز در مکان پنجم گروه دوم این رقابت‌ها باقی ماند.

تیم نساجی یک دیدار عقب افتاده با تیم کوثر لرستان دارد که معوقه مانده است.

اما برای دیگر نماینده مازندران یعنی تیم شموشک که در هفته های گذشته این رقابتها نتایج ضعیفی را کسب کرده، دست به کار بزرگی زده و تیم سپاهان نوین اصفهان را در خانه زمین گیر کرد.

تیم شموشک نوشهر در ورزشگاه شهدای نوشهر میزبان تیم رده چهارم گروه یک سپاهان نوین بود ودر در پایان حریف قدرتمند وسرسخت خود را 2بر1 با شکست بدرقه کرد.تیم شموشک در این دیدار در دقیقه 12 بازی توسط اسماعیل خزایی بازیکن ارزشمند خود یک برصفر از میهمان اصفهانی خود جلو افتاد اما سپاهانی ها در آغاز نیمه دوم بازی را به تساوی کشاندند.

نتیجه پایان کار برای شاگردان بابایی در تیم شموشک نبود و آنان یک بار د یگر توسط اسماعیل خزایی در دقیقه 90 مسابقه تیر خلاص را شلیک و سه امتیاز با ارزش به حساب خود در جدول واریز کردند.

تیم شموشک نوشهر که از ابتدای فصل تاکنون با مشکلات زیاد مالی و مدیریتی مواجه بود، در هفته‌های اخیر نتایج ضعیفی را کسب و با 18 امتیاز از 19 دیدار گذشته خود به مکان یازدهم جدول رده‌بندی گروه یک قرار داشت وخطر سقوط را احساس می کرد وبا پیروزی با ارزش خانگی به ماندن در فصل بعد این رقابتها نیز امیدوار شد.

شموشک نوشهر با 21 امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی گروه یک قرار گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 ارديبهشت 1389
از ریاست محترم هیات فوتبال جناب حامد ابراهیمی و همکارانش و همچنین مدیرت و کارکنان و زحمت کشان باشگاه ورزشی نساجی و مربیان و بازیکنان دلسوز کمال تشکر را داریم .جمعی از تکواندو کاران قائم شهر
نا شناس 4 ارديبهشت 1389
از ریاست محترم هیات فوتبال جناب حامد ابراهیمی و همکارانش و همچنین مدیرت و کارکنان و زحمت کشان باشگاه ورزشی نساجی و مربیان و بازیکنان دلسوز کمال تشکر را داریم .جمعی از تکواندو کاران قائم شهر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.217 seconds.